Légy tisztában a lokáció nyújtotta előnyökkel!
Egyértelműnek tűnik, hogy eladóként tisztában vagy a lakásod környékének előnyeivel és hátrányaival. Azonban, hogy a legtöbbet hozhasd ki a lehetőségekből, eladás előtt nem árt felfrissíteni az előnyöket, valamint a célcsoportodnak megfelelően személyre szabni azokat. Nézzük, mik azok a szempontok, amiket érdemes kihangsúlyoznod a hirdetésben és a megtekintés során!
Közlekedés – Gondold át, miket érhetsz el gyalogosan, tömegközlekedéssel vagy rövid időn belül autóval a környéken! Érdemes egy körülbelüli időbecslést is megadnod, például az 5-10 perc sétával megközelíthető boltokat, parkokat, intézményeket megnevezned. A parkolási lehetőségeket is emeld ki, főleg, ha az ingatlan rendelkezik saját parkolóhellyel.
Különleges látnivalók és kikapcsolódás – Ha a közelben elérhető távolságra van például egy nevezetesség, pláza, sportközpont, azt mindenképp hangsúlyozd ki az érdeklődőknek! Akár – nem tolakodva – kérdezgetheted őket a hobbijaikról, szabadidős tevékenységeikről, hiszen így lehet, hogy olyat tudsz nekik ajánlani a környéken, ami hatalmas értékkel bír számukra.
Egyéb kedvező szempontok – Ha közel vannak az egyetemek vagy munkahelyek, esetleg turisztikai szempontból kedvelt a környék vagy különleges adottsággal rendelkezik (például vízpart, természet közelsége, panoráma miatt), azt mindenképp hangsúlyozd és emeld ki az adásvételi folyamatban.
A közösség – A fentieken kívül sok vevő számára vonzó, ha nyitott, összetartó közösség fogadja őket új lakóhelyükön. Ha azt érzed, hogy az érdeklődőknek vonzó lehet a lakóközösség, hangsúlyozd ki a pozitív tapasztalataidat. A helyi szervezésű események és tematikus programok is vonzóak lehetnek családosak, vagy különféle érdeklődésű körű vevők számára. Segítsd őket azzal, hogy bepillantást engedsz a helyi Facebook-csoportokba vagy online közösségekbe.