3 ország, 3000 pénzügyi szakértő, 2,4 milliárd euró kihelyezett hitel évente: itt a Credipass, a Duna House Group egységes pénzügyi márkája
Egységesíti pénzügyi közvetítői piacait a Duna House Group és Magyarországon is bevezeti a nemzetközi Credipass márkát. A Credipass, így már Olaszországban, Lengyelországban és Magyarországon erősíti a cégcsoport azon tervét, hogy a Duna House Európa vezető pénzügyi és ingatlanközvetítő vállalata legyen. A Credipass 3 országban közel 3000 pénzügyi szakértővel szolgálja ki az ügyfeleket, akiknek a tavalyi évben így 2,4 milliárd euró (közel 1000 milliárd forint) hitelt közvetített.
A Budapesti Értéktőzsde Prémium kategóriájában jegyzett Duna House Group lengyelországi és olaszországi akvizíciója után 2022 októberétől Európa szerte egységes nemzetközi közvetítői márka alatt folytatja pénzügyi tevékenységét.
„A Duna House Group jelentősen átalakult az elmúlt években. A Magyarországon és Lengyelországban ingatlanközvetítésben megszerzett vezető pozíciónk mellett robbanásszerűen növekedett a pénzügyi közvetítés szegmensünk, amit az elmúlt évek akvizícióival tovább tudtunk erősíteni. Olaszország második legnagyobb piaci szereplőjének felvásárlása után elérkezett az idő, hogy egy nemzetközi közvetítői márkában egységesítsük tudásunkat és lehetőségeinket!” – jelentette be Guy Dymschiz, a Duna House Group társ alapítója. „A Duna House Group bevételének és EBITDA-nak a 80%-át a pénzügyi közvetítés szegmensünk adja, a tőzsdére lépés óta pedig a cégcsoport 760%-kal növelte negyedéves árbevételét és meghétszerezte szolgáltatói tevékenységeiből származó negyedéves EBITDA-ját. Az eredményeinkre nagyon büszkék vagyunk, de nem állunk meg a régiós vezető szerepünk elérésénél, és immár a teljes európai mezőnyben szeretnénk hasonló eredményeket elérni.”
Magyarországon a Duna House cégcsoport a legnagyobb független közvetítői szereplőként 13 banki partnerrel, közel 200 pénzügyi szakértővel szolgálja ki több ezer elégedett ügyfelét évente. A mostani bejelentés értelmében hazánkban a Duna House ingatlanhálózathoz szorosan kapcsolódó Duna House Pénzügyek és a külső értékesítésben használt Money House márkák egyesülnek a Credipass elnevezés alatt.
„A nemzetközi jelenlét tovább erősíti szakmai tapasztalatainkat és lehetőséget biztosít az innovatív technológiai megoldások további fejlesztésére, amelyek közvetítői oldalon eddig is nagyon fontos segítséget nyújtottak a gyors és hatékony ügyfélkiszolgálásban.” – mondta a bejelentés kapcsán Fülöp Krisztián, a Credipass magyarországi vezetője. „A nemzetközi és hazai trendek is egyértelműen mutatják, hogy a pénzügyi közvetítők jelenléte mára már elengedhetetlenné vált a hitelezésben és az egyéb pénzügyi szolgáltatások közvetítésében. A jelenlegi, nehezedő gazdasági helyzetben érezhetően nagyobb szüksége van az ügyfeleknek a szakértői segítségre annak érdekében, hogy akár ingatlan, akár más céljaikat hiteles segítséggel valósítsák meg. A Credipass hazai szakértői csapatának célja és feladata, hogy ebben a nehezebb helyzetben is segítse ügyfeleit a legjobb döntés meghozatalában, és irányt mutasson a tudatos pénzügyi döntésekhez vezető úton.”