Közel az M3-as bevezető úthoz és a Hungária körúthoz, Zuglóban színvonalas irodaházban, forgalmas helyen (közelben Tesco Expressz) 65,5 m2-es üzlethelység kiadó.
Az épület 24 órás portaszolgálattal, rendelkezik, őrzött, védett környezet. A havonta fizetendő díj a bérleti díjból és üzemeltetési díjból tevődik össze.
Bérleti feltételek
• bérleti szerződés határozott időre köthető de minimum 1 évre, hosszabbítási lehetőséggel vagy határozatlan időre 6 hónapos felmondási idővel
• a bérleti és üzemeltetési díj EUR-ban van megállapítva, és a bérlő választása alapján HUF-ban vagy EUR-ban fizetendő havonta, mindig a tárgy hónap 5. napjáig
• a bérleti díj szerződés értelmében az EUROSTAT éves infláció értékével növekedhet és az üzemeltetési díj a szolgáltatói díjak változásának függvényében változik
• a bérlő szerződés aláírásakor a bérbeadó számlájára 2 havi bérleti és üzemeltetési költség értékben kauciót fizet meg, mely az utolsó két havi bérleti és üzemeltetési díj törlesztésére és egyben az összes bérlővel szemben támasztott keresletek fedezésére szolgál.
Az üzemeltetési díjban foglalt szolgáltatások
• 24 órás recepciós és biztonsági szolgálat, 365 napon keresztül
• komplex biztonsági és felügyeleti rendszer üzemeltetése és karbantartása, javítása
• korlátlan tartózkodás az épületben
• munkanapokon porta szolgálat 6:00 és 18:00 óra között, árú feltöltés céljából
• folyamatos műszaki háttér, berendezések karbantartása, javítása
• közös területek közüzemi fogyasztása,
• lift és közös területek használata, karbantartása és javítása
• kommunális hulladék elszállítása
• szelektív hulladék elszállítása
• bérleményen kívüli közös területek és vizes helyiségek takarítása
• telephelyi külső takarítás
• kódolt beléptető rendszer kezelése és karbantartása, javítása
• bérleményen belüli fűtés, hűtés fan-coil rendszerrel
• a teljes ingatlan bérlemény alapterületével arányos részének vagyonbiztosítása
Díjazás ellenében igénybe vehető szolgáltatások
• 30 fős tárgyaló / előadóterem bérelhető az irodaház 1. emeletén
• 900 m² zöldtető igénybe véhető céges rendezvényekre / meetingekre
• 1,7 t targonca bérlése sofőrrel (telephelyen belül)
• I-Button chip vásárlása a bérelt terület után járók felett (1 db/10 m²) 650,- Ft + Áfa
• reklámfelület bérlési lehetőség az épület sarkán elhelyezkedő totem oszlopon
• Irodaház Rack szekrényeiben hálózati csatlakozások rendezése bérlői igény esetén az irodaház rendszergazdája által