KIADÓ irodaterületek Budapest szívében, az V. kerületben, a Parlament, a Lánchíd, a Tudományos Akadémia és a Szabadság tér közelében, egy KÖZVETLEN DUNA-PARTI irodaházban.
A főváros üzleti, turisztikai és kulturális negyedében álló belvárosi irodaház az ESG szemlélet jegyében kiemelkedő digitális kapcsolatokat, okos megoldásokat, akadálymentességet és közösségi funkciókat is biztosít.
Az irodaház a klasszikus luxust a modern technikával ötvözve nyújt professzionális munkakörnyezetet és kimagasló ügyfélélményt.
A beruházó a 2023-as átalakítással és újrapozicionálással a legújabb bérlői elvárásoknak megfelelő épületet hoz létre, amely innovatív üzemeltetést, kényelmi „concierge” szolgáltatásokat és flexibilisen alakítható irodaterületeket kínál.
Jellemzők, szolgáltatások:
24 órás portaszolgálat
érintésmentes beléptető rendszer
mennyezeti hűtés-fűtés, frisslevegő ellátás
nyitható ablakok
étterem, kávézó
bérelhető tárgyalók, konferenciaterem
teremgarázs elektromos töltőállomásokkal
helyszíni üzemeltetés
7 személylift, 1 teherlift
kulcsrakész kialakítás a bérlői igények alapján
Az irodaház tömegközlekedéssel (metró, villamos, buszok) és személyautóval is kiválóan megközelíthető.
Bérelhető területek:
Fszt - kereskedelmi terület: 110,68 m2
A0: 208,93 m2
B1: 305,12 m2
B2: 603 m2
B5: 790,75 m2
A5/1: 253,38 m2
A5/2 + B7: 412,57 m2
Bérleti díj: 25-28 EUR/m2/hó + ÁFA
Üzemeltetési költség: 6,4 EUR/m2/hó + ÁFA
Parkolóhely: 170 EUR/db/hó + ÁFA
Bérlési időtartam: min. 5 év
További információkért állok rendelkezésére!
------------------------------------------------------------------------------------
Office FOR RENT in the heart of Budapest, in the V. district, near the Parliament, the Chain Bridge, the Academy of Sciences and Szabadság square, in an office building DIRECTLY ON THE DANUBE COAST.
Located in the capital's business, tourist and cultural district, the downtown office building provides outstanding digital connections, smart solutions, accessibility and social functions in line with the ESG approach.
The office building combines classic luxury with modern technology to provide a professional work environment and outstanding customer experience.
With the transformation and repositioning in 2023, the investor will create a building that meets the latest tenant expectations, offering innovative operation, convenient 'concierge' services and flexible office spaces.
Features, services:
- 24-hour concierge service
- contactless access control system
- ceiling cooling-heating, fresh air supply
- openable windows
- restaurant, cafe
- meeting rooms for rent, conference room
- indoor garage with electric charging stations
- on-site operation
- 7 passenger elevators, 1 freight elevator
- turnkey design based on tenant needs
The office building is easily accessible by public transport (metro, tram, buses) and by car.
Office spaces on 7 levels can be rented from 100 to 7225 m2.
Rent: 25-28 EUR/m2/month + VAT
Operating cost: 6,4 EUR/m2/month + VAT
I am available for more information!
-------------------------------------------------------------------------
Büro ZU VERMIETEN im Herzen von Budapest, im V. Bezirk, in der Nähe des Parlaments, der Kettenbrücke, der Akademie der Wissenschaften und des Szabadság-Platzes, in einem Bürogebäude DIREKT AN DER DONAUKÜSTE.
Das im Geschäfts-, Touristen- und Kulturviertel der Hauptstadt gelegene Bürogebäude in der Innenstadt bietet hervorragende digitale Anbindungen, intelligente Lösungen, Barrierefreiheit und soziale Funktionen im Einklang mit dem ESG-Ansatz.
Das Bürogebäude kombiniert klassischen Luxus mit moderner Technologie, um ein professionelles Arbeitsumfeld und ein hervorragendes Kundenerlebnis zu bieten.
Mit der Umgestaltung und Neupositionierung im Jahr 2023 wird der Investor ein Gebäude schaffen, das den neuesten Mietererwartungen gerecht wird und einen innovativen Betrieb, komfortable „Concierge“-Dienste und flexible Büroflächen bietet.
Funktionen, Dienste:
- 24-Stunden-Concierge-Service
- kontaktloses Zugangskontrollsystem
- Deckenkühlung-Heizung, Frischluftzufuhr
- zu öffnende Fenster
- Restaurant, Café
- Tagungsräume zu vermieten, Konferenzraum
- Innengarage mit Elektroladestationen
- Einsatz vor Ort
- 7 Personenaufzüge, 1 Lastenaufzug
- schlüsselfertiges Design basierend auf den Bedürfnissen der Mieter
Das Bürogebäude ist mit öffentlichen Verkehrsmitteln (U-Bahn, Straßenbahn, Busse) und mit dem Auto gut erreichbar.
Büroflächen auf 7 Ebenen können von 100 bis 7225 m2 gemietet werden.
Miete: 25-28 EUR/m2/Monat + MwSt
Betriebskosten: 6,4 EUR/m2/Monat + MwSt
Für weitere Informationen stehe ich gerne zur Verfügung!