Kiadó irodák a 21. század elvárásaihoz!!
Szombathelyen a Puskás Tivadar utcában a modern kor elvárásainak megfelelő, magas műszaki tartalmú és látványos megjelenésű irodahelyiségek kiadók! Az épület teljes felújításon esett át, ezt követően nyerte el megújult arcát. Az ingatlan bejáratainál beléptetőrendszer lett kiépítve. A kiadó irodák az épület földszintjén és az első emeleten találhatók. A folyosókat esztétikus dekorfalak varázsolják egyedivé, illetve emeletenként eltérő színek dominálnak. Minden szinten mosdó és modern konyha áll a bérlők rendelkezésére.
A zárt udvari parkolók és kerékpártárolók teszik zökkenőmentessé a napi munkát.
A rendelkezésre álló irodahelyiségek:
Földszint: 6 db irodahelyiség 71,59 m2, 16,14 m2, 40,32 m2, 71,43 m2, 57,57 m2, 45,12 m2
Első emelet: 7 db irodahelyiség, amiből a bal oldali szárnyban 53,11 m2, 41,28 m2, 41,08 m2, 53,84 m2, a jobb oldalon pedig 30,65 m2, 62.99 m2, 15 m2 került kialakításra.
Az irodák kialakítása lehetővé teszi, hogy egy bérlő akár több helyiséget vegyen igénybe. Az első emeleten a folyosókat lezáró ajtókkal megoldható az irodahelyiségek szakaszos használata.
Bérleti díj: 10 Euró/négyzetméter
A rezsiköltség elszámolása irodákra bontva mérhető.
A bérleti szerződés időtartama: minimum egy év két havi kaucióval
Műszaki leírás:
Parkolás :
- egyirányú közlekedés mellett telefonhívással nyitható bejárat az Alkotás utca felől
- számozott parkolók, szerződésben rögzített használat
- kijárat a Puskás Tivadar utca felé
Bejutás az épületbe :
- proxymity kártyákkal lehet bejutni az épületbe a megadott belépési pontokon ( lekérdezhető időadat pl. munkabér elszámoláshoz )
- a bejutási pontokon riasztórendszer, irodánként kiadott riasztókóddal kezelhető
- az épület különböző folyosó szakaszai szintén proximity kártyákkal nyithatóak
- illetéktelen bejutás ellen a riasztó és a beléptető rendszer össze lesz kötve, riasztás esetén telefonos értesítés a biztonsági céghez, vonulószolgálattal
IT :
- minden iroda és folyosó szélessávú interneteléréssel
- irodákban akár szeparált hálózaton ( irodán belüli ) működtethető perifériák ( pl. nyomtató )
- az épületen kívül kamerarendszer az irodák biztonságáért
Energiaelszámolás :
- irodánként és folyosónként is külön mérhető elektromos fogyasztás
- klímák külön külön mérhetőek használat alapján hűtési és fűtési időszakban
- közös helyiségek rezsiköltsége ( víz, áram ) négyzetméterarányosan kerül elszámolásra
Közös helyiségek :
- bútorozott előterek, konyhák, mosdók ( mosdók jelenlétérzékelőkkel szerelve )
- beépített hűtővel, mikrohullámú sütővel, sütővel és főzőlappal felszerelt konyhák
- mosdókban kézszárítós csapok
Ha Ön vagy csapata egy igazán korszerű, minőség irodaházban szeretne dolgozni, akkor itt megtalálja!