Üdvözöljük újra!

Belépés
Jelszó emlékeztető

Regisztráció

Hibás email-cím!
Feliratkozás:
Regisztráció
Nincs árcsökkent ingatlan!
Nincs keresési előzmény!
A válságálló üzleti modell

   A Duna House az egyetlen nagy ingatlanközvetítő franchise hálózat, amely a válságban is növekedni tudott!


A válságálló üzleti modellnek köszönhetően pedig 2010-ben túlszárnyaltuk a 2008-as eredményeket: rekord tranzakciószámot és bevételt produkáltunk.


Jelenleg közel 50 partner bizalmát élvezzük. A legnagyobb elismerés és legobjektívebb visszacsatolás eredményes működésünkre, hogy az összes lejáró franchise szerződést meghosszabbították partnereink (ez már a hálózat közel 40%-át érinti) – a 2009-es, 2010-es igen nehéz években is.


Azt nem tagadhatjuk, hogy válság van, és azt sem, hogy ez nem érintette hátrányosan az eredményeinket 2009-ben, de a Duna House bebizonyította, hogy mennyire igaz a következő állítás: „A válság egyben lehetőség is” persze, csak a megfelelő lépések megtétele mellett.
Cégünk a válság első pillanatában felismerte, hogy miként fog hatni a válság az ingatlanpiacra, és hogy mit kell tenni ahhoz, hogy ebből lehetőség legyen a márka számára. Ezért nem a kivárást, hanem a fejlődést választottuk.


Üzleti stratégiánk arra alapozott, hogy a válság időszakában alapvetően még nehezebb az ingatlanértékesítés, ezért a profizmus és a hatékonyság felértékelődik. Mi pedig a válság kezdetekor növeltük a befektetést a HR, az oktatási és az értékesítési vezetés területeken.


Két folyamat segítette piaci pozíciónk erősödését. Egyik oldalról, aki nem tudott elég hatékony lenni, eltűnt a piacról vagy hálózatok esetén csökkenteni kényszerült irodái számát, másik oldalról egyre több eladó érezte, hogy professzionális segítség nélkül nem fogják tudni eladni ingatlanjukat.


Ez a 2 folyamat arra vezetett, hogy bár a tranzakciószám az ingatlanpiacon jelentősen csökkent a válság előtti időszakhoz képest, a Duna House által bonyolított tranzakciók száma nőtt és 2010-ben minden idők rekord számaival tudtunk büszkélkedni.


A válság kezdete óta sokat lehet hallani a különböző stressz tesztekről, amin átment pl. a bankszektor, de az ingatlanpiacon is volt stressz teszt és nagyon jól látható, hogy melyik az a szereplő, aki egyedülállóan tudott kiváló eredménnyel átmenni ezen a teszten.




Tudta Ön hogy?

a Duna House Tanácsadói 29 pénzintézet 63 termékét kínálják?
 

Utolsó frissítés dátuma: 2014.10.26.
Impresszum Adatkezelés Jogi nyilatkozat